Jižní Čechy do podpory turismu angažují influencery i profesionály. Mají ukázat to nejlepší z kraje

31. červenec 2023  Redakce   Cestování  353 zobrazení  1298 slov

Ukázat to nejlepší z kraje a propagovat turistické oblasti na sociálních sítích. Úspěšný projekt 6x5 se po třech letech vrací do jižních Čech. Šest vybraných tvůrců obsahu, kteří se po pěti dnech střídají v jižních Čechách, takový je koncept projektu, který společně připravila Jihočeská centrála cestovního ruchu a destinační společnost Českobudějovicko – Hlubocko.

Ilustrační snímek z Jihočeského kraje - Třeboň, část náměstí (červenec 2023). Foto MEDIASHOWIlustrační snímek z Jihočeského kraje - Třeboň, část náměstí (červenec 2023). Foto MEDIASHOW

Mezi vybranými tvůrci jsou známé osobnosti, fotografové i hvězdy internetu. Projekt odstartoval 1. srpna a je součástí podzimní kampaně. Uvedl to web Jihočeského kraje.

Reklama

Projekt 6x5 na druhou navazuje na úspěšný první ročník, který proběhl v jižních Čechách již v roce 2020. Fotografie a videa na kanálech účastníků tehdy oslovily více než 315 tisíc uživatelů sociálních sítí. Se stejným záměrem do toho jdou pořadatelé i letos.

“Formát, kdy se šest tvůrců postupně vystřídá v destinaci, se nám osvědčil. Je to koncept, který v online prostředí strhne mnohem větší pozornost než při jednotlivých návštěvách, protože se celý měsíc něco děje a na sítě přichází velké množství obsahu vytvořeného v jižních Čechách,” popisuje myšlenku ředitel Jihočeské centrály cestovního ruchu Petr Soukup.

Vhodné kandidáty do projektu 6x5 na druhou rekrutovali pořadatelé na základě jejich tvorby a cílového publika.

“Vybírali jsme tvůrce tak, abychom oslovili naše cílové skupiny, například rodiny s dětmi nebo mladé páry a nalákali je ještě k letošní letní či podzimní dovolené v jižních Čechách” říká ředitel Turistické oblasti Budějovicko Tomáš Polanský.

Mezi účastníky tak jsou fotografové, zkušení cestovatelé, rodiny s dětmi i tvůrci videí napříč platformami sociálních sítí. Důležitým kritériem byla schopnost produkovat výjimečný obsah, vyprávět příběh a oslovit české a slovenské publikum se zájmem o cestování.

Úkolem vybrané skupiny tvůrců je vlastním pohledem zmapovat zajímavá místa a aktivity v jižních Čechách, zachytit je na fotografiích a ve videu a odprezentovat svým fanouškům. Účastníci bydlí v Českých Budějovicích odkud po dobu pěti dnů vyráží na výlety po všech devíti oblastech jižních Čech. Některé aktivity mají dané, jiné si vybírají dle svého zaměření. Štafetu si budou předávat celý srpen.

Po jižních Čechách budou cestovat i sdílenou dopravou od GoDrive nebo vyzkouší kempovací a karavanové stání, kdy přespí v novém trendu cestování - stanu na střeše auta, které nám za tímto účelem zapůjčí RoofCamping. Do jižních Čech zavítá například česká herečka a zpěvačka Michaela Tomešová s rodinou, fotografka a dlouholetá cestovatelka Teru Menclová, která je na sítích známá díky výletům do přírody a do hor.

Dorazí i mladá akční rodinka 2 On the way – Lucie Horová a Tomáš Snášel, kteří se svými dětmi celoročně cestují po celém světě. Na slovenské publikum zacílí Miss Slovenské republiky 2015 Denisa Vyšňovská, která byla časopisem Forbes zařazena na seznam TOP influencerů Slovenska za rok 2022. Vzniklý obsah a příběhy budou k vidění samozřejmě na kanálech jednotlivých účastníků, ale také na oficiálním instagramovém profilu @jiznicechy.

 

Mezi vybranými tvůrci jsou známé osobnosti, fotografové i hvězdy internetu. Projekt odstartoval 1. srpna a je součástí podzimní kampaně.  Uvedl to web Jihočeského kraje.
Projekt 6x5 na druhou navazuje na úspěšný první ročník, který proběhl v jižních Čechách již v roce 2020. Fotografie a videa na kanálech účastníků tehdy oslovily více než 315 tisíc uživatelů sociálních sítí. Se stejným záměrem do toho jdou pořadatelé i letos.
“Formát, kdy se šest tvůrců postupně vystřídá v destinaci, se nám osvědčil. Je to koncept, který v online prostředí strhne mnohem větší pozornost než při jednotlivých návštěvách, protože se celý měsíc něco děje a na sítě přichází velké množství obsahu vytvořeného v jižních Čechách,” popisuje myšlenku ředitel Jihočeské centrály cestovního ruchu Petr Soukup.
Vhodné kandidáty do projektu 6x5 na druhou rekrutovali pořadatelé na základě jejich tvorby a cílového publika.
“Vybírali jsme tvůrce tak, abychom oslovili naše cílové skupiny, například rodiny s dětmi nebo mladé páry a nalákali je ještě k letošní letní či podzimní dovolené v jižních Čechách” říká ředitel Turistické oblasti Budějovicko Tomáš Polanský.
Mezi účastníky tak jsou fotografové, zkušení cestovatelé, rodiny s dětmi i tvůrci videí napříč platformami sociálních sítí. Důležitým kritériem byla schopnost produkovat výjimečný obsah, vyprávět příběh a oslovit české a slovenské publikum se zájmem o cestování. Úkolem vybrané skupiny tvůrců je vlastním pohledem zmapovat zajímavá místa a aktivity v jižních Čechách, zachytit je na fotografiích a ve videu a odprezentovat svým fanouškům.
Účastníci bydlí v Českých Budějovicích odkud po dobu pěti dnů vyráží na výlety po všech devíti oblastech jižních Čech. Některé aktivity mají dané, jiné si vybírají dle svého zaměření. Štafetu si budou předávat celý srpen. Po jižních Čechách budou cestovat i sdílenou dopravou od GoDrive nebo vyzkouší kempovací a karavanové stání, kdy přespí v novém trendu cestování - stanu na střeše auta, které nám za tímto účelem zapůjčí RoofCamping.
Do jižních Čech zavítá například česká herečka a zpěvačka Michaela Tomešová s rodinou, fotografka a dlouholetá cestovatelka Teru Menclová, která je na sítích známá díky výletům do přírody a do hor. Dorazí i mladá akční rodinka 2 On the way – Lucie Horová a Tomáš Snášel, kteří se svými dětmi celoročně cestují po celém světě. Na slovenské publikum zacílí Miss Slovenské republiky 2015 Denisa Vyšňovská, která byla časopisem Forbes zařazena na seznam TOP influencerů Slovenska za rok 2022. Vzniklý obsah a příběhy budou k vidění samozřejmě na kanálech jednotlivých účastníků, ale také na oficiálním instagramovém profilu @jiznicechy.

Reklama

Autor: Redakce



Hodnocení

Hodnocení: 3.29 hvězdiček / Hodnoceno: 7x