Rozjíždí se turistická sezona

31. březen 2022  Redakce   Cestování  277 zobrazení  600 slov

Ve středních Čechách se naplno rozjíždí hlavní turistická sezona. Letos se ponese v duchu návratu k plnohodnotnému cestování, dosud omezovaného z důvodu pandemie koronaviru a následných vládních opatření.

Ilustrační snímek ze Středočeského kraje - Mělník, u zámku. Foto MEDIASHOWIlustrační snímek ze Středočeského kraje - Mělník, u zámku. Foto MEDIASHOW

Jak uvádí v tiskové zprávě web Středočeského kraje, Středočeská centrála cestovního ruchu (SCCR) podpoří postupný návrat turistů, včetně těch zahraničních, svou letní reklamní kampaní v médiích a na sociálních sítích. Kromě toho se podílí na vzniku desetidílného seriálu zaměřeného na tradice, prožitek a mladé cestovatele, vysílaného na MALL TV.

Reklama

Se začátkem sezony bude rovněž spuštěna nová, uživatelsky přívětivější verze webových stránek www.strednicechy.cz. I letos SCCR rozvíjí produkt Střední Čechy královské, tentokrát s odkazem na tradice ve všech regionech středních Čech.

Loňský rok byl navzdory stále platným koronavirovým omezením rokem, který přinesl mírné oživení cestovního ruchu. I počet hostů ve středních Čechách, ubytovaných v hromadných ubytovacích zařízeních, se podle dat Českého statistického úřadu meziročně zvýšil o 12,7 %.

S vidinou toho, že dveře se již pomalu ale jistě otevírají plnohodnotnému cestování, zaměřuje se i SCCR na aktivity, které ho podpoří. Po covidu se navíc konečně může opět zaměřit i na zahraniční turisty.

Letos bude rozvíjen produkt Střední Čechy královské s odkazem na tradice ve všech regionech středních Čech. Dochází tak k propojení dlouhodobého projektu destinace s akčním plánem pro rok 2022, zaměřeným právě na tradice. Během letní reklamní kampaně budou od května do září pořizovány nové profesionální fotografie včetně fotografií s modely a turisty a proběhne natáčení přibližně minutového reklamního spotu.

Zároveň pod hlavičkou zvolené agentury bude spuštěna kampaň zaměřená na PR a tištěná média, v rámci níž bude nakoupena image a obsahová inzerce v profesionálních časopisech z oboru cestovního ruchu a lifestyle. On-line kampaň probíhající zejména na sociálních sítích a skrze PPC reklamy bude zaměřená jednak na domácí cestovní ruch, ale také na příjezdový cestovní ruch.

V letošním roce také SCCR spolupracuje s MALL TV při natáčení seriálu zaměřeného na tradice, prožitek a mladé cestovatele. Celým pořadem bude provázet známá česko-japonská influencerka Naomi Adachi, která se podílela mj. na tvorbě pořadů zaměřených na českou kulturu a tradici, jako např. Život po Česku.

Každý z přibližně desetiminutových dílů, vysílaných od konce dubna do konce června na MALL TV, bude věnován jedné oblasti středních Čech. Diváci tak uvidí deset dílů, na nichž se každá z deseti středočeských organizací destinačního managementu ve spolupráci se SCCR podílela.

Diváci se mohou těšit na lidovou architekturu i poutní místa. Podívají se do dolů a zaskočí si na pivo, zavítají na hrady a zámky, projdou se krásnou krajinou a splují některé středočeské řeky. Seriál bude plný tipů, kde unavit malé uličníky anebo si užít zasloužený relax.


Reklama

Autor: Redakce



Hodnocení

Zatím nikdo nehodnotil