Zprávy Analýzy Rozhovory Názory Reportáže Podcasty
Mladí slyší na trendy. Nejvíce je objevují na TikToku
Generace Z.

Věrnost mladých získávají trendy na TikToku. Zákaznická věrnost se mění a nestačí být pouze konzistentní, je nutné být trendy na sociálních sítích.

Největší změny v loajalitě vykazuje generace Z, jež očekává více než jen věrnostní body nebo e-maily. Od značek chce relevanci, emocionální spojení a také to, že se spotřebiteli budou komunikovat v jejich přirozeném prostředí, tedy na TikToku, YouTube, Instagramu nebo přes mobilní aplikaci.

Vyplývá ze studie od společnosti SAP Emarsys Customer Loyalty Index 2025 a výsledky interpretoval oborový web o médiích a marketingu MediaGuru.cz.

Mnohem více než ceny či kvality produkty si cení personalizace, hodnot a emočními podněty. Získat si je lze podle studie relevantní, rychlou a emočně inteligentní komunikací.

Průzkum: Co funguje v online i digitálu pro jednotlivé generace?
Průzkum: Co funguje v online i digitálu pro jednotlivé generace?

Mladí z generace Z koupí trendující výrobky

Skutečná zákaznická loajalita klesla z 34 % na 29 %, zatímco tzv. trendující loajalita, ovlivněná sociálními sítěmi, tvoří 14 % spotřebitelů.

Až 15 % respondentů si zakoupilo produkty čistě proto, že trendovaly na TikToku, a 29 % ztrácí zájem o produkty, jakmile přestanou trendovat.

UGC marketing je nový trend v propagaci. Propojuje sociální sítě i video a audio obsah
UGC marketing je nový trend v propagaci. Propojuje sociální sítě i video a audio obsah

Trendy a viralita na sociálních sítích pomáhají budovat důvěru, přičemž 16 % spotřebitelů důvěřuje TikToku a dalším sociálním médiím více než reklamě.

Generace Z očekává od značek relevanci, emocionální spojení a komunikaci v jejich přirozeném prostředí, nikoli jen věrnostní body.

MEDIASHOW Digital naboostuje kampaň s AI a video marketingem
MEDIASHOW Digital naboostuje kampaň s AI a video marketingem

Přihlásit přes Seznam

Regiony

Tip od MEDIASHOW:

Doporučujeme

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama