Městská nemocnice Ostrava má vlastní telefonní linku

6. únor 2021  Redakce   Ostrava  840 zobrazení  794 slov

V Městské nemocnici Ostrava jsou senioři v kategorii 80+ očkováni od úterý 19. ledna každý pracovní den v době od 7 do 15.30 hodin.

Foto Městská nemocnice OstravaFoto Městská nemocnice Ostrava

Reklama
Kvůli nedostatečnému počtu vakcín ale v průběhu prvního únorového týdne nemohla nemocnice naočkovat téměř 200 seniorů. Informaci o zrušení termínu klientům rozesílal celorepublikový rezervační systém Reservatic, do kterého se zájemci k očkování registrují a který jim automaticky termín přiděluje.
Nemocnice očkovací centrum otevřela již 4. ledna a začala očkovat prioritní skupinu svých zdravotníků. Zároveň očkuje praktické lékaře a ambulantní specialisty a mobilní tým provádí očkování ve vybraných pobytových sociálních službách.
„K rušení očkování muselo dojít kvůli nedostatku vakcín, přičemž o dodání nižšího množství se dozvídáme pouze jeden den předem, někdy i v týž den, kdy vakcíny dorazí. Děláme, co můžeme, ale systém není dokonalý a dotváří se za chodu – situace z tohoto týdne, kdy někteří senioři nedostali informaci o zrušení termínu, jsou toho důkazem,“ uvedla náměstkyně ředitele pro řízení lidských zdrojů a správu Kateřina Kyselá.
„Od 5. února proto vyčleňujeme telefonní linku, na které si klienti mohou prověřit aktuální informace. Nechceme, aby k nám zbytečně vážili cestu. Chápeme, že tím vznikají problémy i jejich doprovodu,“ dodala náměstkyně. ředitele pro řízení lidských zdrojů a správu Kateřina Kyselá, která k fungování linky doplňuje: „Protože zprovoznění hotline trvá i několik týdnů, vedení nemocnice rozhodlo, že vyčlení jedno z telefonních čísel pouze pro telefonáty týkající se očkovacího centra. Telefonní linka 596 193 399 bude v provozu v pracovní dny od 7 do 15 hodin. Obsluhovat ji bude přímo personál očkovacího centra, který bude mít k dispozici jednak aktuální informace o provozu, ale zejména bude moci potvrdit, zda má senior 80+ skutečně platné datum a čas očkování.“

Kvůli nedostatečnému počtu vakcín ale v průběhu prvního únorového týdne nemohla nemocnice naočkovat téměř 200 seniorů. Informaci o zrušení termínu klientům rozesílal celorepublikový rezervační systém Reservatic, do kterého se zájemci k očkování registrují a který jim automaticky termín přiděluje.

Nemocnice očkovací centrum otevřela již 4. ledna a začala očkovat prioritní skupinu svých zdravotníků. Zároveň očkuje praktické lékaře a ambulantní specialisty a mobilní tým provádí očkování ve vybraných pobytových sociálních službách.

„K rušení očkování muselo dojít kvůli nedostatku vakcín, přičemž o dodání nižšího množství se dozvídáme pouze jeden den předem, někdy i v týž den, kdy vakcíny dorazí. Děláme, co můžeme, ale systém není dokonalý a dotváří se za chodu – situace z tohoto týdne, kdy někteří senioři nedostali informaci o zrušení termínu, jsou toho důkazem,“ uvedla náměstkyně ředitele pro řízení lidských zdrojů a správu Kateřina Kyselá.

„Od 5. února proto vyčleňujeme telefonní linku, na které si klienti mohou prověřit aktuální informace. Nechceme, aby k nám zbytečně vážili cestu. Chápeme, že tím vznikají problémy i jejich doprovodu,“ dodala náměstkyně.

K fungování linky doplňuje: „Protože zprovoznění hotline trvá i několik týdnů, vedení nemocnice rozhodlo, že vyčlení jedno z telefonních čísel pouze pro telefonáty týkající se očkovacího centra. Telefonní linka 596 193 399 bude v provozu v pracovní dny od 7 do 15 hodin. Obsluhovat ji bude přímo personál očkovacího centra, který bude mít k dispozici jednak aktuální informace o provozu, ale zejména bude moci potvrdit, zda má senior 80+ skutečně platné datum a čas očkování.“ 


Reklama

Autor: Redakce



Hodnocení

Hodnocení: 2.33 hvězdiček / Hodnoceno: 3x