Motivem nové komunikace je symbolika návratu k normálu

26. březen 2021  Redakce   Plzeň  375 zobrazení  952 slov

Plzeň se rozhodla zesílit podporu Plzeňanům v jejich rozhodování ohledně očkování proti covid-19 a zároveň chce motivovat všechny, kteří jsou pro očkování, aby k němu povzbudili i své okolí a pomohli například seniorům s registrací.

Pohled na Plzeň. Foto: Pixabay.comPohled na Plzeň. Foto: Pixabay.com

 

Reklama
Na nerozhodnuté či váhající Plzeňany chce město působit pomocí kampaně, jejíž ústřední motiv stojí na pozitivních emocích, jednoduchosti a hravosti.
Podle vedoucí kanceláře primátora Běly Bakulové, jež má vedení kampaně na starost, Plzeň dbá na pravidelnou a přehlednou komunikaci s veřejností, snaží se usnadnit občanům orientaci v často vládou nepřehledně komunikovaných změnách a opatřeních.
„Dosud jsme také zrealizovali řadu propagačních akcí na podporu dobrovolnické činnosti, na podporu zdravotníků i k motivaci dodržovat opatření. Prostřednictvím webu, sociálních sítí, živých vysílání, reklamních nosičů, letáků či médií přinášíme aktuální informace týkající se života v Plzni. Nyní přicházíme s novým motivem komunikace, jenž stojí na pozitivních emocích, jednoduchosti a hravosti,“ přiblížila Běla Bakulová.
Hlavním motivem je #konecnespolecne a symbolika návratu k normálnímu životu nastíněná v kampani slogany začínajícími právě slovem konečně. Design vizuálů je variabilní, postavený na ilustracích, využívá barvy města a navazuje na předchozí komunikaci města Plzeň.
„Vizuál vždy doplňuje hlavní sdělení hravým motivem – například pro claim neboli slogan ‚Konečně trávit čas s vnoučaty‘ byl zvolen motiv bábovky, který v každém evokuje atmosféru rodinného setkání. Logo města doplňuje přívlastek ‚zodpovědná‘, tedy zodpovědná Plzeň,“ vysvětlila vedoucí Odboru prezentace a marketingu Magistrátu města Plzně Jana Komišová.
Mezi další claimy například patří: „Konečně se přestat bát o své blízké“, „Konečně se nebát dotknout“, „Konečně na Prodanku do divadla“.
Město v rámci projektu na podporu očkování aktivuje i své partnery, významné plzeňské značky.  Ke komunikačním aktivitám města na podporu očkování se připojují v první fázi Plzeňský Prazdroj, FC Viktoria Plzeň a Zoologická a botanická zahrada města Plzně, pro které město připravilo speciální vizuály. Postupně budou zapojovány i další plzeňské subjekty a s přicházející možností očkování dalších věkových skupin bude spektrum vizuálů doplňováno o další motivy, které budou cílit na další skupiny obyvatel.

Na nerozhodnuté či váhající Plzeňany chce město působit pomocí kampaně, jejíž ústřední motiv stojí na pozitivních emocích, jednoduchosti a hravosti.

Podle vedoucí kanceláře primátora Běly Bakulové, jež má vedení kampaně na starost, Plzeň dbá na pravidelnou a přehlednou komunikaci s veřejností, snaží se usnadnit občanům orientaci v často vládou nepřehledně komunikovaných změnách a opatřeních.

„Dosud jsme také zrealizovali řadu propagačních akcí na podporu dobrovolnické činnosti, na podporu zdravotníků i k motivaci dodržovat opatření. Prostřednictvím webu, sociálních sítí, živých vysílání, reklamních nosičů, letáků či médií přinášíme aktuální informace týkající se života v Plzni. Nyní přicházíme s novým motivem komunikace, jenž stojí na pozitivních emocích, jednoduchosti a hravosti,“ přiblížila Běla Bakulová.

Hlavním motivem je #konecnespolecne a symbolika návratu k normálnímu životu nastíněná v kampani slogany začínajícími právě slovem konečně. Design vizuálů je variabilní, postavený na ilustracích, využívá barvy města a navazuje na předchozí komunikaci města Plzeň.

„Vizuál vždy doplňuje hlavní sdělení hravým motivem – například pro claim neboli slogan ‚Konečně trávit čas s vnoučaty‘ byl zvolen motiv bábovky, který v každém evokuje atmosféru rodinného setkání. Logo města doplňuje přívlastek ‚zodpovědná‘, tedy zodpovědná Plzeň,“ vysvětlila vedoucí Odboru prezentace a marketingu Magistrátu města Plzně Jana Komišová.

Mezi další claimy například patří: „Konečně se přestat bát o své blízké“, „Konečně se nebát dotknout“, „Konečně na Prodanku do divadla“.

Město v rámci projektu na podporu očkování aktivuje i své partnery, významné plzeňské značky.  Ke komunikačním aktivitám města na podporu očkování se připojují v první fázi Plzeňský Prazdroj, FC Viktoria Plzeň a Zoologická a botanická zahrada města Plzně, pro které město připravilo speciální vizuály.


Reklama

Autor: Redakce



Hodnocení

Hodnocení: 2.67 hvězdiček / Hodnoceno: 3x