Plzeň využívá pro marketing města online kanály

9. březen 2021  Redakce   Plzeň  623 zobrazení  247 slov

Zajímavé podcasty, neboli záznamy mluveného slova umístěné na internet, vznikají v novém studiu Správy informačních technologií města Plzně.

Pohled na Plzeň. Foto: Pixabay.comPohled na Plzeň. Foto: Pixabay.com

Moderátoři si k mikrofonu zvou začínající inspirativní podnikatele a také odborníky na nejrůznější oblasti spojené s business sférou. Soubor nahrávek nazvaný SIT Port podcast je zdarma k poslechu a stažení na několika platformách.

Reklama

„Tato nelehká doba nepřeje osobnímu kontaktu a konání nejrůznějších akcí. Proto se snažíme maximálně využít možnosti online světa a hledat další kanály ke komunikaci s veřejností,“ řekl primátor Plzně Martin Baxa.

SIT Port podcast vychází jednou za 14 dní. Střídají se přitom epizody, v nichž vystupují začínající podnikatelé, takzvaní startupisté, a odborníci na nejrůznější témata spojená s businessem.

Druhý typ podcastu se pak věnuje odborným tématům, od marketingu, přes právní záležitosti až po trénink měkkých dovedností.

„Zmíněné podcasty jsou určitě směrované primárně k podnikání, ale jsem přesvědčený, že poslech může být zajímavý v podstatě pro každého, kdo si chce rozšířit obzory. Třeba to, jak si udržet vnitřní motivaci, vystupovat sebevědomě, umět prodat svůj nápad,“ vysvětlil Tomáš Cholinský, ředitel úseku SIT Port Správy informačních technologií města Plzně.


Reklama

Autor: Redakce



Hodnocení

Hodnocení: 4 hvězdiček / Hodnoceno: 1x