Zprávy Analýzy Rozhovory Názory Reportáže Podcasty
Podcast Stavař na cestách: Inspirativní pohled na Česko
Podcast, ilustrační foto.

Redakce ve spolupráci s klientem.

Prémiový podcast a videocast Stavař na cestách nabízí inspirativní pohled na Česko. Po třech měsících publikování sbírá pozitivní hodnocení.

Stavař na cestách je unikátní podcast a videocast z produkce MEDIASHOW Original, který vyrábí produkční, marketingová a PR agentura MEDIASHOW Digital. Využívá marketingové strategie Total video vycházející z video marketingu.

Cestování po Česku může být inspirativní a v atraktivní formě připravené pro sociální sítě i platformy. Přesně na toto vsadila nová mediální značka Stavař na cestách.

Jak už jméno napovídá, skládá se ze dvou slov: stavař a cesty. Průvodcem je vystudovaný stavař, který cestuje hlavně po Česku a přináší pohled na místní reálie. Představuje města a místa, popisuje, co vidí – a přidává kontext. Ať už historický či právě stavařský. Tím se tento formát odlišuje od konkurence.

Podcast Stavař na cestách je napříč platformami

Podcast Stavař na cestách nabízí i formou product placementu umístění sdělení do klasického video příběhu, ale také jako samostatný videopříspěvek. A to ve formě reels a shorts, ale také klasického videa.

Marketingová strategie Total video navazuje na video marketing
Marketingová strategie Total video navazuje na video marketing
Advertorial

Obsah pod značkou Stavař na cestách je umisťován na co nejvíce platforem. Základ tvoří sociální síť Facebook, dále Instagram. Tady je největší počet zobrazení v rámci reels a příspěvků pohybující se i v desítkách tisíc zobrazení díky organickému šíření napříč sociální sítí.

Další platformou je YouTube a YouTube Music. Vytváří základ pro umístění video příspěvků na audio video platformě MEDIASHOW.cz.

To není všechno. Kromě videa jsou i speciální audio verze. Domovskou platformou je Spotify, které rovněž slouží jako základna pro umístění audio podcastu na MEDIASHOW.cz.

Marketingový ekosystém Stavař na cestách

Pro YouTube i pro platformu MEDIASHOW.cz vznikají i extra delší díly podcastu Stavař na cestách. K hlavní linii se přídávají vedlejší větve: rozhovory, analýzy, příběhy. A to i v textové formě.

Digital AI 2025+: Návod, jak v online a digitálu reagovat na trendy
Digital AI 2025+: Návod, jak v online a digitálu reagovat na trendy
Advertorial

Podcast Stavař na cestách je vytvořen i z pohledu marketingové strategie Total video a merchendisingu, souvisejících produktů a služeb. Tím dochází ke zvýšení zásahu a vhodné prezentace zapojených subjektů do celého projektu.

Kromě video epizod je projekt koncipován pro tvorbu samostatné brožury – knihy – která staví na textu a fotografiích.

Podcast Oblíbená místa doplňuje Stavaře na cestách

Stavař na cestách navíc není jediný cestovatelský podcast. Je úzce propojen s podcastem Oblíbená místa, který více propaguje místa pro zábavu, relax či gastronomii. Dochází k vzájemné synergii.

Podcast Oblíbená místa navazuje na projekt vzniklý v roce 2018. Tehdy šlo o rozhovorový a reportážní seriál s fotogalerií. V popředí byla regionální osobnost, která vyprávěla o svém oblíbeném místě v rámci daného regionu.

UGC marketing je nový trend v propagaci. Propojuje sociální sítě i video a audio obsah
UGC marketing je nový trend v propagaci. Propojuje sociální sítě i video a audio obsah
Advertorial

Nyní Oblíbená místa jsou více tip podcastem se silnou vizuální složkou formátů reels a shorts. Navíc vznikl rozsáhlý seriál postavený na textu, který popisuje oblíbená místa a domovskou platformou je MEDIASHOW.cz.

Dalším krokem je vytvoření kompilace postavené na textu a fotografiích v samostatné brožuře, která je průvodcem pro cestovatele zejména střední a starší generace, která preferuje tištěnou podobu. K dispozici bude i v online verzi na technologicky nově připravované platformě MEDIASHOW.cz pro rok 2026.

Již nyní jsou Oblíbená místa jako podcast na platformě Spotify, mají vlastní stránku na Facebooku a audioverze jsou na MEDIASHOW.cz.

Oba podcasty Stavař na cestách i Oblíbená místa mají v rámci videa základnu na YouTube kanálu Happy Radio CZ.

Přesah k dalším podcastům: Energické Česko, Fachmani a fachmanky

Projekty fungují samostatně, ale také synergicky s dalšími podcasty. Mezi ně patří energický podcast Energické Česko a podcast Fachmani a fachmanky v regionech. Zatímco Energické Česko sleduje témata z širšího celonárodního pohledu, Fachmani a fachmanky dává prostor k prezentaci a inspirativnímu pohledu tvůrců z regionů.

Aliance MEDIASHOW Group a MEDIASHOW Digital: Od strategie, přes technologii až po obsah
Aliance MEDIASHOW Group a MEDIASHOW Digital: Od strategie, přes technologii až po obsah
Advertorial

Podcasty jsou součástí mediální značky MEDIASHOW Original vyráběné v kreativní, marketingové a PR agentuře MEDIASHOW Digital. Pod touto značkou vystupuje společnost PR NEST Media, která vytváří obsah i díky strategii Digital AI 2025+. Ta vznikla na základě studie a průzkumu realizovaném v letech 2023 až 2025, závěry popsal například web o médiích a marketingu MediaGuru.cz.

Přihlásit přes Seznam

Regiony

Tip od MEDIASHOW:

Doporučujeme

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama