Hlavní město spouští vizuální kampaň k očkování

9. únor 2021  Redakce   Praha  799 zobrazení  656 slov

Vedení hlavního města Prahy společně se společností DDB Prague, která vytvořila kreativní koncept a poskytla vizuály zcela zdarma, spouští kampaň k očkování proti nemoci covid-19.

Z Prahy. Foto MediaShow.czZ Prahy. Foto MediaShow.cz
ampaň již začala v ulicích města a je vedena jako nízkonákladová, na nejnákladnější fázi pro podporu očkování vyčlenilo hlavní město přibližně 600 tisíc korun, do kterých je zahrnuta jak samotná kampaň, tak vytvoření, provoz a rozvoj webové aplikace ockovani.praha.eu. Od poloviny února pak budou nasazeny rádiové spoty a využit prostor v tištěných, online médiích a dalších plochách.
Reklama
Hlavní město Praha ve spolupráci s agenturou DDB Prague připravilo komplexní informační kampaň o očkování proti nemoci covid-19 pro obyvatele Prahy. Kampaň se zaměřuje na širokou veřejnost a staví na pozitivních emocích a srozumitelnosti, aby se s ní lidé mohli lehce ztotožnit.
Hlavními oblastmi jsou typické životní situace, které jsou kvůli pandemii koronaviru omezené, například se jedná o setkávání lidí, různé kulturní události nebo návrat dětí do škol. Hlavní město chce takto postupně oslovovat jednotlivé cílové skupiny dle fází vládní očkovací strategie. První sada vizuálů bude pracovat s motivy rodiny, podnikání a vzdělávání.
„Očkování bude skutečně účinné jen ve chvíli, kdy bude oočkován dostatečný podíl obyvatel, to z velké části zahrnuje i ty, které onemocnění covid-19 přímo neohrožuje a jejichž motivace k očkování může být právě proto nižší. Z toho důvodu jsme se rozhodli realizovat informační kampaň, která nyní přichází do veřejného prostoru,“ popisuje Milena Johnová, radní hl. m. Prahy pro oblast zdravotnictví a sociální politiku.

Ta se zaměřuje výhradně na motivaci široké veřejnosti k očkování, ochranu vlastního zdraví a zdraví blízkých a také vidinu návratu k běžnému způsobu života.

Kampaň již začala v ulicích města a je vedena jako nízkonákladová, na nejnákladnější fázi pro podporu očkování vyčlenilo hlavní město přibližně 600 tisíc korun, do kterých je zahrnuta jak samotná kampaň, tak vytvoření, provoz a rozvoj webové aplikace ockovani.praha.eu. Od poloviny února pak budou nasazeny rádiové spoty a využit prostor v tištěných, online médiích a dalších plochách.

Hlavní město Praha ve spolupráci s agenturou DDB Prague připravilo komplexní informační kampaň o očkování proti nemoci covid-19 pro obyvatele Prahy. Kampaň se zaměřuje na širokou veřejnost a staví na pozitivních emocích a srozumitelnosti, aby se s ní lidé mohli lehce ztotožnit.

Hlavními oblastmi jsou typické životní situace, které jsou kvůli pandemii koronaviru omezené, například se jedná o setkávání lidí, různé kulturní události nebo návrat dětí do škol. Hlavní město chce takto postupně oslovovat jednotlivé cílové skupiny dle fází vládní očkovací strategie. První sada vizuálů bude pracovat s motivy rodiny, podnikání a vzdělávání.

PARTNER RUBRIKY PRAHA: Nemocnice sv. Kříže Žižkov


Reklama

Autor: Redakce



Hodnocení

Hodnocení: 5 hvězdiček / Hodnoceno: 2x