Hlavní město zahájilo kampaň Moje město – Objevuj Prahu

7. říjen 2021  Redakce   Praha  448 zobrazení  602 slov

Pražský magistrát společně s metropolitním Hitradiem City zahájil novou kampaň k podpoře restaurací a kulturního života v Praze. Cílem projektu Moje město - Objevuj Prahu je podpořit každodenní aktivní život v ulicích metropole v různých oblastech a motivovat Pražany k návštěvě zajímavých míst a podniků v celém městě.

Ilustrační snímek z Prahy - metro Národní třída. Foto MEDIASHOWIlustrační snímek z Prahy - metro Národní třída. Foto MEDIASHOW

Na stránkách mojemesto.cz naleznou lidé inspiraci pro trávení volného času - tipy na restaurace, kavárny, galerie, divadla, ale i zajímavá pražská zákoutí, stejně jako praktické informace o dění v Praze a pozvánky na kulturní a společenské akce.

Reklama

Hlavní město novou kampaní motivuje návštěvníky metropole k zavítání do různých podniků a míst v celé Praze, ať už se jedná o oblasti gastronomie, obchodu a služeb, kultury, ale i aktivit navázaných na pražské památky.

A chybět nebudou ani zážitková místa, která provozují nebo zřizují pražské organizace, například Zoo Praha nebo Botanická zahrada hl. m. Prahy. Cílem nové kampaně je podpořit pražské podnikatele a instituce po omezeních a sníženém zájmu o návštěvu v důsledku pandemické situace.

„Abychom podpořili kulturní a společenský život v Praze a místní podnikatele, pokračujeme v propagaci hlavního města a atraktivit, které nabízí, tentokrát kampaní Moje město - Objevuj Prahu. Pražané i všichni tuzemští návštěvníci najdou na jednom místě kulturní přehled, tipy na restaurace nebo další zajímavosti, co se kde děje. Díky tomu si můžeme snadno třeba naplánovat zážitky nabitý víkend  nebo si jen po práci zajít do divadla a v jeho blízkosti si vybrat restauraci s nejlepším hodnocením,“ říká radní hl. m. Prahy pro oblast kultury Hana Třeštíková.

Na stránkách mojemesto.cz lidé naleznou také tipy na krásná, zajímavá i méně známá místa v pražské památkové rezervaci, v parcích, lesích, zahradách atd.

Do projektu se mohou zapojit zdarma všechny podniky, provozovny, stejně jako organizace a instituce provozující činnost v oblasti služeb, cestovního ruchu, kulturních, společenských a osvětových aktivit na území hlavního města Prahy, které se jednoduše registrují do systému projektu.

„Hlavní město novou kampaní motivuje návštěvníky metropole k zavítání do různých podniků a míst v celé Praze, ať už se jedná o oblasti gastronomie, obchodu a služeb, kultury, ale i aktivit navázaných na pražské památky. Osobně doufám, že projekt pomůže podnikatelům v metropoli, aby si našli nové zákazníky a částečně vykompenzovali ztráty z dob lockdownů,“ popisuje radní hl. m. Prahy pro oblast majetku Jan Chabr.

Pro veřejnost by se mělo jednat o jednoduchého a inspirativního průvodce, který pomůže najít dobrou kavárnu, restauraci, doporučí nový podnik nebo službu, naplánuje procházku, piknik v parku, víkendový rodinný výlet nebo může lidem dát tip na zajímavou galerii, festival nebo letní divadelní scénu.

Jednat se bude mimo jiné o platformu, kde budou návštěvníci moci najít řadu užitečných funkcí, recenze a hodnocení samotných zákazníků. Díky tomu si budou moci další zájemci vyhledávat aktivity a místa dle kategorií, termínů nebo například aktuální polohy či hodnocení ostatních uživatelů.


Reklama

Autor: Redakce



Hodnocení

Hodnocení: 4 hvězdiček / Hodnoceno: 3x