Olomouc získala bronz za turistickou kampaň

16. duben 2021  Redakce   Regiony  920 zobrazení  652 slov

I v nelehkých dobách a s malým rozpočtem je možné připravit dobrou kampaň na podporu turismu. Slogan „...to musíte“ si vysloužil celorepublikový bronz. Odborná porota Velké ceny cestovního ruchu přisoudila olomoucké kampani třetí místo.

Pohled na Olomouc. Foto: Pixabay.comPohled na Olomouc. Foto: Pixabay.com
„Oproti prvním Karlovým Varům, které investovaly do kampaně padesát milionů korun, jsme ve dvou měsících první vlny covidu vymysleli kampaň pro české turisty a mohli do ní investovat řádově jen stovky tisíc. K tomu jsme nakoupili turistické karty Olomouc Region Card jako pobídku pro pobyt na více než dva dny v olomouckých ubytovacích zařízeních, kdy nás na podzim podpořil i Olomoucký kraj,“ uvedla náměstkyně primátora Markéta Záleská, do jejíž gesce cestovní ruch spadá.
Reklama
Oceněná kampaň mířila na pocity budoucích turistů slogany Olomouc – to musíte… a podle vizuálu se v nich obměňovalo, vidět, zažít, ochutnat. S kampaní, pobytovými balíčky, kartou plnou výhod i novými prohlídkovými okruhy vyrazili pracovníci oddělení cestovního ruchu také na roadshow, aby Olomouc osobně představili lidem v jiných českých městech. Důraz kladli na individuální cestování a plány na rodinnou dovolenou. Lákadlem se ale staly i nové sluneční hodiny, které se na budovu radnice vrátily po rekonstrukci fasády.
Náměstkyně Záleská po vyhlášení výsledků odborné poroty ujistila, že letos lze lépe předvídat, co bude, a město se na to již připravuje. „Samozřejmě se zase budeme snažit zaujmout,“ zdůraznila.
Olomoucké výpadovky obsadí zanedlouho nové vítací tabule a v plánu je i spuštění nového turistického webu.

 

Vyhlášení výsledků se konalo v rámci odborné celostátní konference o cestovním ruchu pořádané za podpory agentury CzechTourism.

„Oproti prvním Karlovým Varům, které investovaly do kampaně padesát milionů korun, jsme ve dvou měsících první vlny covidu vymysleli kampaň pro české turisty a mohli do ní investovat řádově jen stovky tisíc," uvedla náměstkyně primátora Markéta Záleská, do jejíž gesce cestovní ruch spadá.

"K tomu jsme nakoupili turistické karty Olomouc Region Card jako pobídku pro pobyt na více než dva dny v olomouckých ubytovacích zařízeních, kdy nás na podzim podpořil i Olomoucký kraj,“ dodala  Markéta Záleská.

Oceněná kampaň mířila na pocity budoucích turistů slogany Olomouc – to musíte… a podle vizuálu se v nich obměňovalo, vidět, zažít, ochutnat. S kampaní, pobytovými balíčky, kartou plnou výhod i novými prohlídkovými okruhy vyrazili pracovníci oddělení cestovního ruchu také na roadshow, aby Olomouc osobně představili lidem v jiných českých městech.

Důraz kladli na individuální cestování a plány na rodinnou dovolenou. Lákadlem se ale staly i nové sluneční hodiny, které se na budovu radnice vrátily po rekonstrukci fasády.

Náměstkyně Záleská po vyhlášení výsledků odborné poroty ujistila, že letos lze lépe předvídat, co bude, a město se na to již připravuje. „Samozřejmě se zase budeme snažit zaujmout,“ zdůraznila.

Olomoucké výpadovky obsadí zanedlouho nové vítací tabule a v plánu je i spuštění nového turistického webu.


Reklama

Autor: Redakce



Hodnocení

Hodnocení: 4 hvězdiček / Hodnoceno: 2x