Pardubice se představí v novém kabátě

20. březen 2023  Redakce   Regiony  323 zobrazení  317 slov

Nový vizuál, nová propagace, zaměření na unikátní témata a významné projekty. Takové jsou cíle nově vytvořené marketingové strategie, která Pardubicím dlouhou dobu chyběla a která má městu pomoci vybudovat silnou značku i mimo Pardubický kraj.

Ilustrační snímek z Pardubic (únor 2023). Foto MEDIASHOWIlustrační snímek z Pardubic (únor 2023). Foto MEDIASHOW

Její vytvoření navíc bylo jedním z úkolů Strategického plánu rozvoje města Pardubic pro období 2014-2025.

Reklama

„Součástí vzniku marketingové strategie bylo především vytvoření atraktivního konceptu komunikace pro klíčové aktivity města v oblasti turismu a netradičně a zajímavě jej odkomunikovat na národní úrovni," podotýká k vzniku zcela nového strategického dokumentu a marketingového vizuálu náměstek pro cestovní ruch René Živný.

"Hned poté následoval vývoj nového kampaňového vizuálu, který má posílit značku města a jeho pozitivní vnímání u konkrétních cílových skupin zahrnujících občany, podnikatele a turisty,“ přivližuje René Živný.

„Město se nyní ve své propagaci zaměří na unikátní témata, která by tak měla pomoci dostat Pardubice nejen za hranice kraje, ale i na mezinárodní úroveň. Pozornost bude směřována především na ty projekty, do kterých radnice investovala nemalé finanční prostředky, v tomto případě se jedná například o výstavbu Centrálních polytechnických dílen – Sféry a Galerie města Pardubic či Památníku Zámeček,“ říká René Živný.

Vznik nové marketingové strategie mimo jiné pomůže sladit propagaci města a Turistické oblasti Pardubicko tak, aby byl naplno využit potenciál celé oblasti.

„Výsledky kvalitativního průzkumu prokázaly, že jednotný vizuální styl propagačních kampaní města a TO Pardubicko bude z hlediska marketingu nejefektivnější. Věříme, že se nám tímto způsobem podaří rozvíjet cestovní ruch v rámci celé TO Pardubicko,“ konstatuje náměstek Živný.


Reklama

Autor: Redakce



Hodnocení

Hodnocení: 3 hvězdiček / Hodnoceno: 1x