V Olomouci využívají nové komunikační zdroje

29. leden 2021  Redakce   Regiony  208 zobrazení  589 slov

Několik nových komunikačních zdrojů pro informování veřejnosti nasadila Olomouc do boje s pandemií.

Z Olomouce. Foto Archiv MediaShowZ Olomouce. Foto Archiv MediaShow

Reklama
Od jara loňského roku, kdy Česko čelilo první vlně pandemie, provozuje město bezplatnou informační linku 800 606 800 a spustilo nový web covid19.olomouc.eu zaměřený na informace a život města související s pandemií koronaviru.
Jako příklad, ze kterého se mohou inspirovat ostatní, Olomouc nedávno uvedlo Ministerstvo pro místní rozvoj v publikaci Covid-19: Sborník dobré praxe z regionů a měst.
„Naším cílem bylo hned na počátku zajistit rychlou informovanost a přinášet Olomoučanům strukturované a hlavně aktualizované informace. Zejména pro skupinu starších obyvatel jsme okamžitě zřídili bezplatnou informační linku. Je vidět, že se osvědčila a i po mnoha měsících fungování stále plní svůj účel,“ uvádí v tiskové zprávě vedení města.
Jen za letošních 15 pracovních dnů měsíce ledna zvedli pracovníci Informačního centra Olomouc telefonní sluchátko na bezplatném čísle 800 606 800 téměř 950krát. Více než v polovině případů se volající ptali na informace související právě s nemocí covid19. Téměř stejný podíl telefonátů z tohoto počtu patřil otázkám typu, jak si lze nyní vyřídit občanský či řidičský průkaz nebo ověřit podpis. Při fungování magistrátu v nouzovém stavu se s mnoha dotazy potýká zejména oddělení matriky.

Od jara loňského roku, kdy Česko čelilo první vlně pandemie, provozuje město Olomouc bezplatnou informační linku 800 606 800 a spustilo nový web covid19.olomouc.eu zaměřený na informace a život města související s pandemií koronaviru.

Jako příklad, ze kterého se mohou inspirovat ostatní, Olomouc nedávno uvedlo Ministerstvo pro místní rozvoj v publikaci Covid-19: Sborník dobré praxe z regionů a měst.

Naším cílem bylo hned na počátku zajistit rychlou informovanost a přinášet Olomoučanům strukturované a hlavně aktualizované informace. Zejména pro skupinu starších obyvatel jsme okamžitě zřídili bezplatnou informační linku. Je vidět, že se osvědčila a i po mnoha měsících fungování stále plní svůj účel,“ uvádí v tiskové zprávě vedení města.

Jen za letošních 15 pracovních dnů měsíce ledna zvedli pracovníci Informačního centra Olomouc telefonní sluchátko na bezplatném čísle 800 606 800 téměř 950krát. Více než v polovině případů se volající ptali na informace související právě s nemocí covid19.

Téměř stejný podíl telefonátů z tohoto počtu patřil otázkám typu, jak si lze nyní vyřídit občanský či řidičský průkaz nebo ověřit podpis. Při fungování magistrátu v nouzovém stavu se s mnoha dotazy potýká zejména oddělení matriky. 


Reklama

Autor: Redakce



Hodnocení

Hodnocení: 4 hvězdiček / Hodnoceno: 2x