MediaShow Group Native je obsah tvořený ve spolupráci se zadavatelem. To je nativní reklama

27. prosinec 2019  Advertorial   Show  110 zobrazení  511 slov

Vyprávět příběhy a informovat čtenáře o zajímavých tématech. Nativní reklama je dynamicky rostoucí inzertní formát, který na platformách web, video a podcast nabízí mediální skupina MediaShow Group v rámci služby Native.

PC, ilustrační foto. Foto: MediaShow.czPC, ilustrační foto. Foto: MediaShow.cz

Jak zaujmout, odvyprávět sdělení, informovat zákazníky. Kombinaci toho nabízí nativní reklama, která je stále více populární jak u vydavatelů, tak inzerentů.

Reklama

Nativní reklama umožňuje poměrně dobře se vyhnout riziku používání adblockerů u bannerové reklamy v prohlížečích u internetových čtenářů a zároveň úspěšně odbourává bannerovou slepotu.

Tím se sdělení nenásilným způsobem dostane ke čtenáři, tedy potenciálnímu zákazníkovi.

MediaShow Group Native je služba, která připraví inzerentovi kampaň na míru od úvodní myšlenky až po její realizaci a uvedení na některé z platforem, které zastupuje mediální skupina MediaShow Group.

Přestože u inzerentů stále vede z on line digitálních inzertních formátů klasická bannerová reklama, ta nativní (=přirozená) si stále více ukrajuje podíl z reklamního koláče.

Nativní reklama se vyvinula z původní tiskové zprávy a PR článku. Ten ze své podstaty vždy vychvaloval službu či zboží toho, kdo si tiskové prohlášení či PR článek nechal sepsat.

Nativní způsob zpracování textu posunul sdělení o další vyšší úroveň kvality, kdy zadavatel v podobě inzerenta a konzument v podobě čtenáře získal přidanou hodnotu v hodnotě sdělení a čtenářského komfortu. Na tvorbě sdělení se totiž začali podílet vedle "píáristů" i lidé s novinářskými a později televizními zkušenostmi.

Tento způsob zpracování tématu pak získá jiný rozměr, pokud je do tvorby zapojen spolupracovník přímo z dané redakce webu, na kterém se má nativní reklama objevit.

Nativní reklama se nejprve vyvíjela jako textové sdělení publikované uvnitř webu. K tomuto formátu se přidalo video a následně i zvuk ve formátu podcast.

Kombinací textu, videa a podcastu vznikne formát doplněný o grafiku. Takto připravený kombinovaný formát lze vytvořit na samostatné microsite, která je propagována napříč weby mediální skupiny MediaShow Group.

Díky tomu lze pro inzerenta pracovat s požadovanou cílovou skupinou, lokalitou a zájmy. Navíc nativní reklama umístěná a propagovaná weby z MediaShow Group se vyznačuje vyšší reputační hodnotou, neboť sdělení na objektivním webu je vždy více než na firemním blogu.

S tím souvisí i propagace ve vyhledávačích či sociálních sítích. Tyto platformy fungují na odkazování a sdílení. A oblíbený je takový obsah, který čtenáře zajímá - je atraktivně sepsaný a zpracovaný, má informační hodnotu.

Aby takový obsah vznikl, s tím poradí a zpracuje ho marketingový tým MediaShow Group.


Reklama

Hodnocení

Hodnocení: 1 hvězdiček / Hodnoceno: 1x