MediaShow.cz 2020: Jen zajímavé informace pro každý den

1. leden 2020  Advertorial   Show  40 zobrazení  429 slov

Web MediaShow.cz vznikl v listopadu 2005 a od té doby prošel několika zásadními změnami. V uzamčeném archivu lze najít tisíce článků, které vypovídají o období, pro které byly psány. Z dnešního pohledu je to pravěk.

Logo MediaShow.cz 2020Logo MediaShow.cz 2020

Najít smysl existence pro web - který vznikl v době pár webů, v době, kdy se na internetu moc vydělávat nedalo, kdy byl reklamní trh na internetu v "plenkách" a kdy byly stále dominantní noviny a časopisy - nebylo snadné najít tehdy, a to ani za současné situace, která je od doby před patnácti lety zcela odlišná.

Reklama

Zvláště v začínajícím roce 2020.

V době, kdy ti největší hráči na českém tiskovém trhu se stále intenzivnějši věnují budování svých serverů a dochází ke konsolidaci mnoha webů pod pár subjektů, menší projekty hledají svůj smysl existence.

Je to i případ MediaShow.cz, který vznikl kvůli jinému účelu než je současnost. Navíc psal tak, jak z dnešního pohledu již není možné.

MediaShow.cz je součástí mediální skupiny MediaShow Group, která v uplynulých letech vznikla především jako "zastřešující subjekt" pro online regionální deníky. I ty v průběhu šesti let se měnily a v roce 2020 se měnit budou.

Proto vznikl prostor pro další restart a tým současného MediaShow.cz je přesvědčen, že rok 2020 může být zlomový.

Ve spolupráci s online regionálními deníky může naplnit svoji roli informačního webu pro novou éru - především pro rychlé, stručné, nebulvární a plnoformátové informace, které čtenář (uživatel) čte na mobilním telefonu ať je kdekoliv - doma, v práci, ve škole, v autobuse, ve vlaku, v autě, na ulici, v kavárně...

Základní data o MediaShow.cz

Obsahová struktura: Oslovení produktivní populace prostřednictvím celoplošného informačního a lifestylového portálu, který je na internetovém trhu už od roku 2005.

Portál věnuje prostor informacím, které hýbou společností. Je rychlým informačním zdrojem pro městského čtenáře. Nabízí i trendy životní styl (zdraví, bydlení, cestování, finance, auto, hobby, jídlo).

Cílová skupina: převládají 18 - 24 let, až do 40 let; převládají muži se zhruba 58%; z větších krajských měst jako je Praha, Brno, Ostrava, Plzeň...


Reklama

Hodnocení

Hodnocení: 1 hvězdiček / Hodnoceno: 1x