Zkáza Dejvického divadla ukáže jak třeba Ivan Trojan či Martin Myšička hrají sami sebe
16. červenec 2018 Redakce Show 2633 zobrazení 259 slovHerci z Dejvického divadla se představí na obrazovce České televize na jaře 2019. Probíhá výroba nového seriálu s názvem Zkáza Dejvického divadla, ve kterém si herci zahrají sami sebe.
Seriál o šesti půlhodinových epizodách režíroval Miroslav Krobot, který se zároveň spolu s Ondřejem Hüblem, kreativcem z reklamní agentury Saatchi&Saatchi, podílel i na scénáři.
Původní nápad vzešel z Hüblovy povídky Šmejdi z Dejvic, který napsal po natáčení reklamy s herci Ivanem Trojanem a Václavem Neužilem reklamních spotů pro T-Mobile. Oba herci mají angažmá právě v Dejvickém divadle.
"Výchozí premisa celého seriálu je, že nedostaneme grant a z této situace se snažíme nějak dostat, například zkoušíme Spejbla a Hurvínka pro děti v Japonsku nebo důchodcům prodáváme hrnce,“ přiblížil podle MediaGuru.cz v Domě ČT v Karlových Varech v rámci filmového festivalu Václav Neužil s tím, že se v ději mísí realita s fikcí.
V připravovaném seriálu se mají objevit i další skuteční zaměstnanci Dejvického divadla jako jsou rekvizitářka či technici.
Pro herce z Dejvického divadla to je další seriál vycházející z některé skutečné divadelní hry. V minulosti Česká televize natočila Čtvrtou hvězdu nebo Dabing Street.
Reklama