Leoš Mareš je tváří elektromobility. V propagačním videu vysvětluje klady i zápory

30. listopad 2021  Redakce   Společnost  1259 zobrazení  245 slov

Moderátor a influencer Leoš Mareš kývl na nabídku mladoboleslavské automobilky Škoda Auto, aby propagoval elektromobilitu. Na e-auta vsadil koncern Volkswagen Group, pod který tradiční česká značka patří.

Leoš Mareš ve videu pro Škodu Auto. Reprofoto MEDIASHOW/Škoda AutoLeoš Mareš ve videu pro Škodu Auto. Reprofoto MEDIASHOW/Škoda Auto

Milovník silných aut a drahých automobilových značek, které jsou poháněny především benzínem, najednou v propagačním videu otočil směr. Místo spalovacích motorů propaguje auta na baterie.

Reklama

Marketing Škody Auto angažoval Leoše Mareše právě proto, že ve své nabídce již má elektroauta a ta chce více dostat do popředí zákazníků. Kolem elektromobility navíc je rozjitřená diskuse na všech frontách.

"Rozhodli jsme se proto vytvořit edukativně-zábavné video, které má za úkol jednoduchým způsobem vysvětlit hlavní aspekty užívání elektromobilů a odbourat alespoň část bariér, které potenciální zákazníci zmiňují při pořizování nových vozů,“ uvedl pro Autosalon.TV tiskový mluvčí Škody Pavel Jína.

"Volba na Leoše Mareše padla zejména díky jeho kladnému vztahu k autům a výraznému dosahu v české společnosti včetně sociálních sítí,“ dodal.

Promo na osmiminutové video probíhá například na Faceboooku. Jakmile promo skončí, Leoš Mareš vybízí ke sledování videa. V něm zábavně ozmlouvá o svém vztahu k autům. A vysvětluje, co řidiči mohou od elektrického auta očekávat...


Reklama

Autor: Redakce



Hodnocení

Hodnocení: 2 hvězdiček / Hodnoceno: 1x