Jihlava má díky radnici města nejlepší Facebook v republice
6. říjen 2022 Redakce Technologie 929 zobrazení 399 slovSpolečnost Kvalikom v soutěži hodnotila také jihlavský Instagram, který se stal třetím nejlepším v ČR, radniční magazín Ježkovy oči, který se umístil na šestém místě, a on-line magazín Ježkovy oči, který je na prvním místě v Kraji Vysočina.
Jihlava se letos opět zúčastnila soutěže společnosti Kvalikom, která od roku 2020 hodnotí kvalitu komunikačních kanálů radnic po celé České republice. Nejvyšší umístění získal facebookový profil města, který letos slaví 10 let od svého založení – první místo v celostátním kole. Kladně jsou na této sociální síti hodnoceny krátké video reportáže, fotografie, hravost textů i zpětná reakce na komentáře.
„Administrátor stránky dosahuje vysoké míry interakce, tedy pohotových odpovědí na komentáře příspěvků, případně je na komentáře reagováno prostřednictvím emotikonů. Jedná se o důležitou součást komunikace na sociálních sítí a zároveň potvrzení ochoty a vůle o komunikaci s obyvateli, ochoty odpovídání na dotazy, připomínky či kritiku,“ uvedli porotci v hodnotící zprávě.
Na stupni vítězů se umístil také jihlavský instagramový profil, a to na třetím místě. Nejlépe tuto sociální síť spravuje město Kladno. Výsledky pro on-line magazín Ježkovy oči jsou známy zatím pouze z krajského kola, kde se umístil na prvním místě.
Magazín Ježkovy oči
Tištěné Ježkovy oči postoupily oproti minulému ročníku o dvě příčky výše, a to z 8. na 6. místo. Body byly ubrány například za absenci zábavního obsahu.
„Soutěž je skvělou zpětnou vazbou, na kterou hodláme reagovat. Letos připravujeme nové výběrové řízení na dodavatele tisku a předtiskové úpravy, proto se pokusíme do novin od nového roku přidat i nějakou zábavu,“ uvedla redaktorka magazínu Aneta Hrdličková.
Kladné body získal například zpravodajský přehled nejen o činnosti radnice, ale také o celkovém dění ve městě nebo o záležitostech týkajících se místních spolků, sportovních klubů, kultury nebo společenských a politických témat. Chválena je také gramatika a novinářská forma článků, kvalitativně nadprůměrné jsou hodnoceny také fotografie.
Reklama