Kontroverzní videa odrazují americké giganty od inzerování na YouTube
24. březen 2017 Redakce Technologie 7613 zobrazení 122 slovBěhem deseti let platforma pro sdílení videí YouTube si sice vybudovala neotřesitelnou pozici, avšak zároveň přitahuje ty uživatele, kteří portál využívají pro šíření kontroverzních videoklipů. To se přestává líbit velkým inzerentům.
Gigant Google, který je majitelem YouTube, řeší potíže s velkými inzerenty v USA.
Podle ČTK spolupráci s YouTube přerušují firmy jako americká banka JPMorgan Chase & Co, farmaceutická společnost Johnson & Johnson či američtí telekomunikační operátoři Verizon a AT&T.
Již dříve se od inzerce na YouTube odklonily britské značky jako například maloobchodní řetězec Marks & Spencer.
Firmám vadí stále větší počet kontroverzních videí, u kterých se jejich reklama objevovala. Konglomerátům vadí "urážlivý obsah".
YouTube je přitom pro Google zásadním zdrojem příjmů z reklamy.
Reklama