Kontroverzní videa odrazují americké giganty od inzerování na YouTube

24. březen 2017  Redakce   Technologie  7613 zobrazení  122 slov

Během deseti let platforma pro sdílení videí YouTube si sice vybudovala neotřesitelnou pozici, avšak zároveň přitahuje ty uživatele, kteří portál využívají pro šíření kontroverzních videoklipů. To se přestává líbit velkým inzerentům.

Logo YouTube. Foto: Pixabay.comLogo YouTube. Foto: Pixabay.com

Gigant Google, který je majitelem YouTube, řeší potíže s velkými inzerenty v USA.

Reklama

Podle ČTK spolupráci s YouTube přerušují firmy jako americká banka JPMorgan Chase & Co, farmaceutická společnost Johnson & Johnson či američtí telekomunikační operátoři Verizon a AT&T.

Již dříve se od inzerce na YouTube odklonily britské značky jako například maloobchodní řetězec Marks & Spencer.

Firmám vadí stále větší počet kontroverzních videí, u kterých se jejich reklama objevovala. Konglomerátům vadí "urážlivý obsah".

YouTube je přitom pro Google zásadním zdrojem příjmů z reklamy.


Reklama

Autor: Redakce



Hodnocení

Hodnocení: 2 hvězdiček / Hodnoceno: 3x