Závady mohou lidé v Krupce hlásit pomocí chytrých telefonů

8. únor 2023  Redakce   Technologie  263 zobrazení  752 slov

Nefunkční veřejné osvětlení, poškozené chodníky, černé skládky i další nedostatky v ulicích města mohou občané Krupky na Teplicku oznámit městskému úřadu k řešení prostřednictvím svého chytrého telefonu.

Ilustrační snímek z Krupky na Teplicku v Ústeckém kraji. Foto MEDIASHOWIlustrační snímek z Krupky na Teplicku v Ústeckém kraji. Foto MEDIASHOW

 

Reklama
Stačí jim k tomu mít v mobilu staženou aplikaci Munipolis, která jim umožňuje dávat podněty k řešení.
„Je to velmi jednoduché. Otevřete aplikaci a přes dlaždici Podněty a závady vstoupíte do části systému, v níž svým mobilem pořídíte fotografii či více fotografií problému, na který chcete upozornit. Dále vyberete kategorii nedostatku, můžete připojit komentář, a odešlete,“ vysvětluje místostarosta Krupky Rostislav KadleC, jak aplikace funguje.
Pokud má uživatel ve svém telefonu zapnutou funkci určení polohy, konkrétní místo problému či závady se při odeslání hlášení označí automaticky prostřednictvím GPS. Úředníci tak ihned vědí, v jaké lokalitě k závadě či problému došlo. „Podnět bude doručen pracovníkům MěÚ Krupka, kteří zajistí jeho vyřízení,“ doplňuje Kadlec s tím, že aplikace uživatelům rovněž umožňuje sledovat, v jaké fázi se vyřizování jejich odeslaného podnětu nachází.
Informační kanál Munipolis toho ovšem umí mnohem více. Občané města se ve svém mobilu mohou okamžitě dozvědět o aktualitách i krizových informacích, jako jsou například odstávky vody, elektřiny, dopravní uzavírky, vypuknutí epidemie nebo blížící se kulturní a sportovní akce.
Aplikace je k dispozici pro operační systémy Android i iOS a lidé si ji mohou do telefonu stáhnout prostřednictvím Google Play, respektive App Store. Po spuštění se jednoduše zaregistrují a mohou službu začít ihned využívat. Město navíc nabízí občanům pomoc při instalaci aplikace, stačí se dostavit do infocentra městského úřadu nebo kontaktovat paní Helenu Kulhanovou.

 

Stačí jim k tomu mít v mobilu staženou aplikaci Munipolis, která jim umožňuje dávat podněty k řešení.

„Je to velmi jednoduché. Otevřete aplikaci a přes dlaždici Podněty a závady vstoupíte do části systému, v níž svým mobilem pořídíte fotografii či více fotografií problému, na který chcete upozornit. Dále vyberete kategorii nedostatku, můžete připojit komentář, a odešlete,“ vysvětluje místostarosta Krupky Rostislav KadleC, jak aplikace funguje.

Pokud má uživatel ve svém telefonu zapnutou funkci určení polohy, konkrétní místo problému či závady se při odeslání hlášení označí automaticky prostřednictvím GPS.

Úředníci tak ihned vědí, v jaké lokalitě k závadě či problému došlo.

„Podnět bude doručen pracovníkům MěÚ Krupka, kteří zajistí jeho vyřízení,“ doplňuje Kadlec s tím, že aplikace uživatelům rovněž umožňuje sledovat, v jaké fázi se vyřizování jejich odeslaného podnětu nachází.

Informační kanál Munipolis toho ovšem umí mnohem více. Občané města se ve svém mobilu mohou okamžitě dozvědět o aktualitách i krizových informacích, jako jsou například odstávky vody, elektřiny, dopravní uzavírky, vypuknutí epidemie nebo blížící se kulturní a sportovní akce.

Aplikace je k dispozici pro operační systémy Android i iOS a lidé si ji mohou do telefonu stáhnout prostřednictvím Google Play, respektive App Store. Po spuštění se jednoduše zaregistrují a mohou službu začít ihned využívat. Město navíc nabízí občanům pomoc při instalaci aplikace, stačí se dostavit do infocentra městského úřadu nebo kontaktovat paní Helenu Kulhanovou.


Reklama

Autor: Redakce



Hodnocení

Zatím nikdo nehodnotil